niedziela, 29 stycznia 2012

Spin tłumaczenie tekstu

Chcę poskładać kawałki, po to by

Było mniej problemów, po to by

Było mniej rozmowy, i

Mniej nerwów


Chcę wyjść sam, po to by

Było mniej konfrontacji, i

Było mniej związków, i

Mniejsza grupa


Byłem tak rozchwiany, że

Byłem cały rozbity, i

Rozczarowany

I miałem dość twoich przyjaciół


Uciekaj, nie wchodź mi w drogę

Nie patrz na mnie

Bo mnie to nie obchodzi, nie

Więc czemu jeszcze tu jesteś

Czemu nie znikniesz

I nie wyparujesz z mojego życia


Czemu mamy ograniczenia, i

Czemu mamy ograniczenia, z którymi

Nie zajdziemy daleko, z którymi

Nie wyjdziemy wysoko


Nie dam sobie rady z wahaniem, i

Nie mogę już oglądać telewizji, i

Nie będę tęsknił, kiedy cię zabraknie

Bo wiem, że moje życie będzie trwać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz