wtorek, 24 stycznia 2012

Red Hot Chili Peppers Taste The Pain tłumaczenie

Pozostawiony na lodzie

Samotny

Gapie sie w sufit

Bo nie moge spasc

Zasnac dzisiaj

Nie nie bardzo

Snop swiatla

Przemyka po mojej scianie

Otwieram zaplakane oczy

Bo nie moge spasc

Kocham cie

Nie nie do konca


Odejdz stad i skosztuj bolu

Przyjdz z powrotem innego dnia

Czyz nie cieszysz sie ze sie nie balas

Zabawne jak rachunki sie splacaja


Zamkniety

Jak lamliwy patyk

Nie moge pic

Bo moje gardlo mnie sciska

Chorobliwa milosc od ciebe

To sie nigdy nie stanie

Otwieram swe usta

I nie moge wydobyc dzwieku

Nie moge wrzeszczec

Nie moge krzyczec

Dla ciebie

Nic do zrobienia


Odejdz stad i skosztuj bolu

Przyjdz z powrotem innego dnia

Czyz nie cieszysz sie sie nie balas

Zabawne jak rachunki sie splacaja


To moze sie okazac zaskakujaca niespodzianka

Musze sie przejsc

Pocalunek na dowidzenia

Zegnaj moja milosci

Zegnaj moja milosci

Jestem niezywy


Odejdz stad i skosztuj bolu

Przyjdz z powrotem innego dnia

Czyz nie cieszysz sie sie nie balas

Zabawne jak rachunki sie splacaja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz