piątek, 20 stycznia 2012

Michael Jackson State of shock tłumaczenie

za każdym razem kiedy patrzę na jej twarz

doznaję uh, uh, uh

doznaję szoku


powala mnie na kolana

proszę kochanie, proszę

wiem, że lubisz się ze mną drażnić

proszę kochanie, proszę

robisz mi dobrze

powinno ci się spodobać

uwielbiam sposób w jaki się ruszasz

mów kochanie, mów, słuchaj


ref

wygląda wspaniale

za każdym razem kiedy patrzę na jej twarz

doznaję uh, uh, uh

doznaję szoku


Wow,

hej, doznaję szoku

ow

wow

ow, dawaj kochanie


tak, doznaję szoku

hej, słuchaj, ow

doprowadzasz mnie do szaleństwa

ow, pozwój mi zobaczyć jak się ruszasz kochanie

doznaję szoku

wow

uh, uh, uh, uh

doznaję szoku

doznaję szoku

wszyscy śpiewajcie ze mną, słuchaj


Nah, nah, nah, nah, nah, nah, nah, nah

Nah, nah, nah, nah, nah, nah, nah, nah

Nah, nah, nah, nah, nah, nah, nah, nah

Wow

Nah, nah, nah, nah

Ha, ha, wow, wow, wow


Na, na, na, na, na, na, yeah

Na, na, na, na, na, na, idz po to

Na, na, na, na, na, na, wow, wow, wow

Na, na, na, na, na, na, yeah, yeah


Da, da, da, da, da, da

Da, da, da, da, da, da, wow

Da, da, da, da, da, da

Da, da, da, da, da, da, yeah


Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah


doznaję szoku, podoba mi się to

doznaję szoku, czuję to

doznaję szoku, dalej

doznaję szoku, ah ha

doznaję szoku, ah ha, uh

doznaję szoku, woo hoo

doznaję szoku


Nah, nah, nah, nah, nah, nah, nah, nah

Nah, nah, nah, nah, nah, nah, nah, nah

Nah, nah, nah, nah, nah, nah, nah, nah

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz