czwartek, 26 stycznia 2012

Placebo Bright Lights tłumaczenie

Rzuć okiem na te dni

Gdy udawałem, że jest ok.

Miałem naprawdę dużo do powiedzenia

Na temat mojego szalonego życia

Teraz, gdy spojrzałem w pustkę

Ile to ludzi doprowadziłem do białej gorączki

Muszę znaleźć inną drogę

Lepszy sposób na życie


Zatem nie poddałem się

Bo wszystkie moje decyzje, moje szczęście

Sprawiają, że utknąłem

w otwartym więzieniu

Teraz próbuję wydostać się na wolność

W stanie empatii

Znaleźć prawdę i wroga

Zniszczyć to więzienie


Nikt mi nie może tego odebrać

I nikt nie może tego rozdzielić

Bo serce, które pracuje

To serce, które cierpi

I serce, które cierpi

To serce, które pracuje


I serce, które cierpi

To serce, które pracuje

Nikt mi nie może tego odebrać

I nikt nie może tego rozdzielić

Może to misterna fantazja

Ale to najlepsze miejsce, by zacząć


Bo serce, które pracuje

To serce, które cierpi

I serce, które cierpi

To serce, które pracuje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz