wtorek, 17 stycznia 2012

Whisper tłumaczenie tekstu piosenki

Złap mnie jak spadam

powiedz, że jesteś tu i że to koniec już

porozmawiaj z moim nastrojem

nikogo tu nie ma i spadam w siebie

ta prawda doporowadza mnie

do obłędu

Wiem, że mogę zatrzymać ból

Jeśli będę tym wszystkim dalekim


Nie odwaracaj się

(Nie poddawaj się bólowi)

Nie próbuj ukryć się

(Myśli, one wrzeszczą twoje imię)

Nie zamykaj oczu

(Bóg wie co tkwi za nimi)

Nie wyłączaj światła

(Nigdy nie zaśniesz nigdny nie umrzesz)


Jestem przestraszona tym, co widzę

Ale jakoś wiem

Że jest dużo więcej by przyjść

Unieruchomiona przez własny strach

I wkrótce być

Zaślepioną przez łzy

Moge zatrzymać ból

Jeśli stanę się tym wszystkim dalekim


Nie odwaracaj się

(Nie poddawaj się bólowi)

Nie próbuj ukryć się

(Myśli, one wrzeszczą twoje imię)

Nie zamykaj oczu

(Bóg wie co tkwi za nimi)

Nie wyłączaj światła

(Nigdy nie zaśniesz nigdny nie umrzesz)


Upadłe anioły u moich stóp

Szeptane głosy w moim uchu

Śmierć przed moimi oczami

Rozpościera się obok mnie, boję się

Ona przywołuje mnie

Powinnam poddać się

Na moim końcu powinnam zacząć się

Porzucając wszystko w czym zakochałam się

Podnoszę się, by spotkać mój koniec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz