środa, 18 stycznia 2012

Goodbye Twitter tłumaczenie tekstu piosenki

Tak, pogłoski są prawdziwe

Usunęłam mojego Twittera

Czy możesz uwierzyć że miałam 2 miliony

Że powiedziałam adios na pożegnanie

I ten mały rap

Powie moim fanom dlaczego

Nigdy więcej Twittera!

Nie to nie dlatego że mój przyjaciel tak mi powiedział,

Bo przecież ja wiem co mam robic.

Powody są proste, zaczęłam pisać na Twitterze

Gdy zaatakowały mnie pryszcze,

Zaczęłam żyć chwilą, zaczęłam żyć dla ludzi

Nigdy więcej Twittera!

Piszesz co robisz,

Ale kto naprawdę tego chce?

Nawet jeśli bawię się z Noah,

lub tylko czeszę włosy

Wszystko co piszę o wszystkim co robię,

Brukowe plotki wykorzystują to jako nowość.

Chcę żyć moim prywatnym życiem

I cieszyć się nim

Nie żyję dla brukowców tylko dla siebie.

Żadnych więcej cytatów Emo,

Fałszywych wojen z Demi

Zrobiłam to wszystko i to prawda że jestem zajęta

Muszę się przyznać że nie przestanę twitterowac

Bo lubię patrzyć na Katy Perry i Britney.

Byłam w moim domu z moim losem

I byłam lekko obsesyjna

Ale jestem pokojowa

I odchodzę z tym pożegnaniem

Do widzenia

Nigdy więcej Twittera!

Pa Pa Twitterze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz