sobota, 28 stycznia 2012

Cecile tłumaczenie piosenki

1,2,3,4

Celice

To sposób w który mnie ranisz

Celice

Wiem, że żyję


Otwórz się

Spraw abym Cię zechciał

Spraw bym zechciał

Otul mnie wokół siebie

Trzymaj mnie mocno

Trzymaj mnie tak mocno jak potrafisz


Celice

To sposób w który mnie ranisz

Celice

Wyostrzyłaś me wszystkie zmysły

Wiem, Ty jesteś we mnie...


Celice

To sposób w który mnie dotykasz

Celice

aby wygnać myśli...


Otwierasz me oczy

sprawiłaś że chcę Cię

sprawiłaś że chcę Cię

Ty wiesz, że to jest tak miłe

trzymaj mnie mocno teraz

trzymaj mnie tak mocno jak możesz...


Celice

To sposób w który mnie ranisz

Celice

To sposób w który mnie ranisz (Oh, trzymaj mnie mocno)

Celice

Wiem, że żyję (trzymaj mnie, trzymaj mocno)

Celice

Zaostrzyłaś wszystkie moje zmysły

Wiem, że jesteś we mnie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz