wtorek, 31 stycznia 2012

Fire Bomb tłumaczenie tekstu

Yeah

Whoa

Lewy otwór broni

w zbiorniku

utraty benzyny..


Ogień jest na mojej trasie

i jest też za mną

Nadzieja, nie przybędzie tutaj

przed tym, jak się dostane tam gdzie idę

Odsypać zamaskowany gruz


Możecie być poza arcydzieła

Płyn w przerwach

Był ostatnim przeciekiem

To jest coś..


Kiedy jadę

Nie potrzebuje przerw

Nie mogę czekać, żeby zobaczyć Twoją twarz

Kiedy Twoja przednia szyba pęka

I mogę wypaść przez nią


Miłość jest blisko, aby oczyścić drogi

Oh, oh, oh

Przyczyną tej rzeczy jest gotowość do ciosu

Oh, oh, oh


Chcę tylko umieścić was na ogniu

Więc nie musze jeździć sama

Wtedy wy

Wtedy będziecie wiedzieć skąd

Skąd nadchodzę..

Ognista bomba

Ognista bomba


Ubyte miejsca

Ale dziecka

nie musi być

Podobnie jak sposób, że jestem w

Tragedii

Obserwuję jak to płonie

Jest to piękne i niebieskie

Lecz także żałosne

i to jest przez

drugą połówkę mnie


Nie zrobiłam tego

Świecisz bardziej ode mnie

Teraz wszyscy latamy

Od wybuchy Kotku

To jest coś..


Jeżeli jedziemy

Nie potrzebujemy żadnych przerw

Nie mogę czekać, żeby zobaczyć Twoją twarz

Kiedy Twoja przednia szyba pęka

Nie mogę przez nią wypaść


Miłość jest blisko, aby oczyścić drogi

Oh, oh, oh

Przyczyną tej rzeczy jest gotowość do ciosu

Oh, oh, oh


Chcę tylko umieścić was na ogniu

Więc nie musze jeździć sama

Wtedy wy,

Wtedy będziecie wiedzieć skąd

Skąd nadchodzę..

Ognista bomba

Ognista bomba


Kotku, kiedy pracujemy

Oni nie mogli obsłużyć

Milionowej stopnia

Byliśmy kryminalistami

Jak płonęliśmy

Świat zwany

Policją

Strażą Pożarną

Pogotowiem Ratunkowym

Nazwałeś mnie zwariowaną

Przyczyną tego było

Jedno posunięcie

Dla mnie i dla Ciebie

uderzenie naszych płomieni

I...



Miłość jest blisko, aby oczyścić drogi.

Oh, oh, oh

Przyczyną tej rzeczy jest gotowość do ciosu.

Oh, oh, oh


Chcę tylko umieścić was na ogniu

Więc nie musze jeździć sama

Wtedy wy

Wtedy będziecie wiedzieć skąd

Skąd nadchodzę..

Ognista bomba

Ognista bomba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz