sobota, 21 stycznia 2012

The Small Print (Tsp) tłumaczenie tekstu

weź, weź wszystko, czego potrzebujesz

a ja zrównoważę twoją chciwość

złamanym sercem

sprzedam, sprzedam twoje wspomnienia za 15 pensów od roku

ale tylko te dobre dni


powiedz

a ja wprawię cię w obłęd

a to zagina prawdę

winię cię

za całe życie, które tracisz

i oglądasz tę przestrzeń czasu

a ja podążam wszystkimi drogami

bądź moją niewolnicą aż po grób

jestem księdzem, któremu Bóg nigdy nie płacił


nadzieja, mam nadzieję, że widziałaś jasność

ponieważ nikt tak naprawdę się nie troszczy

oni tylko udają

sprzedam, sprzedam twoje wspomnienia za 15 pensów od roku

ale możesz zatrzymać te złe dni


powiedz

a ja wprawię cię w obłęd

i ja zaginam prawdę

winię cię

za całe życie, które tracisz

i oglądasz tę przestrzeń czasu

a ja podążam wszystkimi drogami

bądź moją niewolnicą aż po grób

jestem księdzem, któremu Bóg nigdy nie płacił

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz