wtorek, 31 stycznia 2012

Get Your Gunn tłumaczenie tekstu

Bierz swoją broń


Szlag by trafił twą sprawiedliwą rękę

Jem niewinne mięso

Żona, którą uderzę

Nadużycie, które zabiję

Czego nie chcesz, ja chcę

Ogłuszam się i śpię

Co widziałeś ? zgwałcę

Jak widzisz, kaleczę się

Chciałbym, żebym to nie był ja

Jestem małym patyczkiem

Wtykasz mnie w gówno

Nie cierpię siebie

Szlag by trafił twą sprawiedliwą rękę

Szlag by trafił, szlag by trafił

Szlag by trafił, szlag by trafił

Pseudo moralność działa nieźle

W talk-showach dla słabeuszy

Lecz selektywni sędziowie

I znaki dobrego kolesia

Nie chcą mnie przelecieć

Zrzuciłem trochę wagi

Rozprułem mój nastoletni przegub

Większość, czego jestem w stanie się nauczyć

Jest we wspomnieniach, w których płoniesz

Bierz swą broń, bierz swą broń

Bierz swą broń, bierz swą broń

Pseudo moralność działa nieźle

W talk-showach dla słabeuszy

Lecz selektywni sędziowie

I znaki dobrego kolesia

Nie chcą mnie przelecieć

Jestem kasetą VHS

Nagraj mnie swą pięścią

Chcesz bym ocalił świat lecz

Jestem tylko małą dziewczynką

Pseudo moralność działa nieźle

W talk-showach dla słabeuszy

Lecz selektywni sędziowie

I znaki dobrego kolesia

Nie chcą mnie przelecieć

Bierz swą broń, bierz swą broń

Bierz swą broń, bierz swą broń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz