sobota, 21 stycznia 2012

Stranger In A Strange Land tłumaczenie tekstu piosenki

Wiele lat temu opuściłem dom i tu przybyłem


Byłem młodym człowiekiem, miałem marzenia i nadzieje

Zdaje mi się, że nic nie zyskałem, a wszystko straciłem

Czasem nic nie jest takie, jak nam się wydaje

To nie jest nowy, wspaniały świat

To nie jest nowy, wspaniały świat


Noc i dzień lustruję horyzont, morze i niebo

Mój duch poniewiera się bez końca

Aż dzień nastanie i przyjaciele moi odkryją dlaczego

Usłyszycie moje wołanie, ratujcie

Uwolnijcie mnie, uwolnijcie

W tym miejscu przepadły, nie zostawiam śladów żadnych


Obcy w obcym mieście

W krainie śniegu, skutej lodem

Siedzę w tym więzieniu

Zagubiony, tęsknię za domem


Minęło ze sto lat

Ludzie znów ruszyli tą drogą

By wyjaśnić tajemnicę

Odnaleźli jego ciało tam, gdzie spadło tamtego dnia

Zachowane w czasie, by każdy mógł zobaczyć

To nie jest nowy, wspaniały świat

W tym miejscu przepadły, nie zostawiam śladów żadnych


Co się stało z tymi, którzy byli pierwsi

Ich dusze uleciały, wszyscy odeszli

Zostawili mnie w tym miejscu

Zupełnie samego


Obcy w obcym mieście

W krainie śniegu, skutej lodem

Siedzę w tym więzieniu

Zagubiony, tęsknię za domem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz