wtorek, 18 października 2011

2Pac When We Ride On Our Enemies tłumaczenie

Gdy Jedziemy Po Naszych Wrogach (When We Ride On Our Enemies)


intro:

''Fugees, Fugees i Mobb Deep próbują nas obrażać?

Nie mam do nikogo żadnych uprzedzeń, jebie mnie to'

Tak to brzmi, kiedy jedziemy po naszych wrogach''


zw 1

''Mamy niewielki problem z pewnymi czarnuchami z drugiego końca miasta

Pozwolę się tym zająć mojemu kuzynowi K(astro),

On teraz zajmuje się takimi sprawami

Czego oni chcą od nas - czarnych bandytów?

Kochałem czarnuchów, teraz ich uciszam

Czy postępuję źle?

Czarnuchy nagrywają swoje kawałki

Chcąc się do nas dobrać

Pewnie zabija ich stres

My wierzymy w Zachód

Strzelam w klatę

Wozimy się aż do rana, błyski rozjaśniają niebo

Ilu ludzi zginie?

Słyszałem, że Fugees próbowało mnie obrazić

Posłuchaj suko, potnę ci twarz - to nie jest pierdolony film

Potem będziemy się przyglądać, jak umiera pozostała dwójka

Wykastrowani zabawiają ludzi podczas moich koncertów

I to nie wszystko, co dla nich przygotowałem

Nadszedł czas na zniszczenie moich wrogów

Bo mam już was dość

To jest strzał ostrzegawczy

Moje teksty wyeliminują was z hip-hopowej gry

Gdy jedziemy po naszych wrogach''


zw 2

''Zapraszam w podróż po moim umyśle

Przegiąłeś i nie tłumacz się czarnuchu

Czas umierać, powiedz 'do widzenia'

Patrz mi w oczy, kiedy będę naciskał spust

Tuż przed śmiercią pokłonisz się silniejszemu czarnuchowi

Wytrzyj łzy

Na swoich kawałkach byłeś twardzielem bez serca

Czarnuchy uwielbiają krzyczeć 'pokój!' po tym, jak wpakują się w kłopoty

Skupcie się, oto słowa do tych, którzy mnie okradli:

Zamorduję was, a potem udzielę lekcji Mobb Deep

Nie zadzierajcie ze mną

Czarnuchu ty ledwie dyszysz

Nie masz czasem anemii?

Kiedy będziesz na scenie i mnie zobaczysz dostaniesz ataku

Niezbyt dobrze się czujesz, (prawda?)

Cholera, ilu jeszcze czarnuchów chce się w to wmieszać?

(Na samym początku) mówiłem tylko do Biggiego

Ale (teraz) zabiję was wszystkich

A następnie się zabawię

Powiedzcie Da Brat, żeby trzymała język za zębami

Będziesz dalej coś takiego odpierdalać, to pieprzeni Outlawz się tobą zajmą

Zanim zakończę, chcę upewnić się, że każdy dokładnie zrozumiał

Co miałem na myśli, każde moje pieprzone słowo

Gdy jedziemy po naszych wrogach''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz