niedziela, 16 października 2011

Eh Eh (Nothing Else I Can Say) tłumaczenie tekstu piosenki

Wisienka Wisienka

Boom boom

Gaga


Chłopczyku spędziliśmy na prawdę wspaniale czas

I życzę tobie najlepiej

Na twojej drodze eh eh


Nie chciałam cię zranić

Nigdy nie przypuszczałam, że możemy spaść

Poza to miejsce


Mam coś co kocham długo długo

Ale moi znajomi ciągle mi mówią

Że coś nie gra

Wtedy ja poznałam kogoś

I eh, nie mogę nic więcej powiedzieć


Eh eh, eh eh

Nie mogę nic więcej powiedzieć

Eh eh, eh eh

Nie mogę nic więcej powiedzieć

Eh eh, eh eh

Nie mogę nic więcej powiedzieć

Eh eh, eh eh


Nie to że mnie nie obchodzisz

Po prostu to wszystko jest takie skomplikowane

eh eh


Poznałam kogoś słodkiego i zabawnego

Mieliśmy siebie na wzajem i to jest zabawne

Eh eh


Mam coś co kocham długo długo

Ale moi znajomi ciągle mi mówią

Że coś nie gra

Wtedy ja poznałam kogoś

I eh, nie mogę nic więcej powiedzieć


Eh eh, eh eh

Nie mogę nic więcej powiedzieć

Eh eh, eh eh

Nie mogę nic więcej powiedzieć

Eh eh, eh eh

Nie mogę nic więcej powiedzieć

Eh eh, eh eh


Mam coś co kocham długo długo

Ale moi znajomi ciągle mi mówią

Że coś nie gra

Wtedy ja poznałam kogoś

I eh, nie mogę nic więcej powiedzieć


Eh eh, eh eh

Nie mogę nic więcej powiedzieć

Eh eh, eh eh

Nie mogę nic więcej powiedzieć

Eh eh, eh eh

Nie mogę nic więcej powiedzieć

Eh eh, eh eh


Mam coś co kocham długo długo

Ale moi znajomi ciągle mi mówią

Że coś nie gra

Wtedy ja poznałam kogoś

I eh, nie mogę nic więcej powiedzieć


Eh eh, eh eh

Nie mogę nic więcej powiedzieć

Eh eh, eh eh

Nie mogę nic więcej powiedzieć

Eh eh, eh eh

Nie mogę nic więcej powiedzieć

Eh eh, eh eh

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz