piątek, 28 października 2011

Alicia Keys - Why tłumaczenie

Siedzę tam codziennie gapiąc się na ciebie,

Nie wydaje mi się, wiedzieć czemu pozwoliłam ci odejść.

Mówisz mi, że mnie kochasz, ale dlaczego tego nie okażesz?


Refren:

Czemu nie pokażesz mi, że mnie kochasz, jesteś zbyt przerażony?

Bo kochanie wydaje mi się, że nie dajesz mi nawet cholernego czasu.

Więc, dlaczego nie okażesz miłości do mnie?


Kiedyś dzwoniłeś do mnie codziennie i to zaczęło przekwitać,

Więc, wydaje mi się, że ci nie zależy.

Nadal mnie kochasz, czy, twoja miłość do mnie wygasła?

Czy kiedykolwiek powiedziałam, że jesteś moją miłością, moim światem, moimi snami,

Kocham w tobie wszystko, ale...


Refren:

Czemu nie pokażesz mi, że mnie kochasz, jesteś zbyt przerażony?

Bo wydaje mi się, nie dajesz mi nawet cholernego czasu.

Więc, dlaczego nie okażesz miłości do mnie?


Kochanie, dlaczego nie okażesz miłości do mnie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz