piątek, 21 października 2011

Action This Day tłumaczenie piosenki

Działanie

Ta ulica kochanie jest niebezpieczna

By żyć na tej ulicy kochanie potrzeba mieć żyłkę przestępcy

Na tej ulicy mieszkają przestępcy,

Ale serce bije,można wciąż wyczuć tętno,

Jak szafa grająca, która gra wciąż ten sam zacięty kawałek

Albo radio w kącie, które ciągle trzeszczy

Ja mam uczucie,że ten świat wykorzystuje mnie

To miasto, kochanie, jest wymarłym miastem

Mieszkanie w tym mieście, kochanie, jest przygnębiające

Przyjazd do tego miasta kochanie jest ostatecznością

Ale jest nie bicie serca , serca które wciąż pompuje

Jakiś promień świecący przez szparę w okiennicy

Albo widok światełka

na końcu tunelu

Wciąż mam uczucie,że ten świat wykorzystuje mnie

Działanie tego dnia

Działanie tej nocy

My musimy się uczyć, uczyć się żyć w miłości

Ty nie możesz mówić, że to nieprawda

Działanie tego dnia

Działanie tej nocy

Ty dostałeś moc, ty dostałeś moc

Ty dostałeś moc by kochać i by żyć

Ty nie możesz mówić, że to nieprawda

Twój umysł, kochanie, jest ponurym miejscem

Żyć w twoim umyśle to żyć w pustce,

Twój umysł zrodził się z wyścigu szczurów

Ale serce bije,można wciąż wyczuć tętno,

Jak szafa grającą, która gra wciąż ten sam zacięty kawałek

Albo radio w kącie, które ciągle trzeszczy

Ja mam to uczucie,które nie odejdzie, że ten świat wykorzystuje mnie

Działanie tego dnia

Działanie tej nocy

Ty dostałeś moc, ty dostałeś moc

Ty dostałeś moc by kochać i by żyć

Ty nie możesz mówić, że to nieprawda

Działanie

Działanie tego dnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz