niedziela, 30 października 2011

Our time is running out tłumaczenie tekstu

Myślę że tonę

Dusze się

chce złamać urok

który na mnie rzuciłaś


jesteś czymś pięknym

sprzecznością

chce grac w gierki

nie chce fikcji


tak ty będziesz moja śmiercią

tak ty będziesz moja śmiercią


pogrzebać

nie pozwolę ci tego pogrzebać

nie pozwolę ci tego zdusić

nie pozwolę ci tego zamordować


nasz czas ucieka!!!

nasz czas ucieka!!!

nie przepchniesz tego pod ziemie!!!

nie powstrzymasz krzycząc!!!


chciałem wolności

zmuszany i ograniczany

próbowałem ci odpuścić

lecz jestem uzależniony


teraz wiesz ze jestem w potrzasku

odczuwasz podniecenie

nawet ci się nie śniło

by złamać to zafascynowanie


teraz będziesz ograniczona do życia beze mnie !!!


pogrzebać

nie pozwolę ci tego pogrzebać

nie pozwolę ci tego zdusić

nie pozwolę ci tego zamordować


i nasz czas ucieka!

i nasz czas ucieka!!!

nie przepchniesz tego pod ziemie!!!

nie powstrzymasz krzycząc!!!

jak mogło do tego dojść???

[uuuuuuu ajijaijaijaijaija]x3


teraz ty będziesz ssać życie beze mnie !!!


pogrzebać

nie pozwolę ci tego pogrzebać

nie pozwolę ci tego zdusić

nie pozwolę ci tego zamordować


i nasz czas ucieka!

i nasz czas ucieka!!!

nie przepchniesz tego pod ziemie!!!

nie powstrzymasz krzycząc!!!

jak mogło do tego dojść?!!

[uuuuuuu ajijaijaijaijaija]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz