środa, 26 października 2011

Little drummer boy tłumaczenie tekstu

Przybyli i powiedzieli mi, pa rum pa pum pum

Nasz nowy Królu, zobacz, pa rum pa pum pum

Nasze dary, jakie przynosimy, pa rum pa pum pum

Żeby kłaść je przed Królem, pa rum pa pum pum

Rum pa pum pum, rum pa pum pum

To zaszczyt dla Niego, pa rum pa pum pum

Kiedy przybywamy...


Mały Chłopczyku, pa rum pa pum pum

Też jestem biednym chłopcem, pa rum pa pum pum

Nie mam żadnego prezentu, pa rum pa pum pum

By położyć go przed Królem, pa rum pa pum pum

Rum pa pum pum, rum pa pum pum

Czy mogę zagrać dla Ciebie, pa rum pa pum pum

Na moim bębnie?...


Pochyla się, pa rym pa pum pum

Wół i jagnię zatrzymują czas, pa rum pa pum pum

Gram na moim bębnie dla Niego, pa rum pa pum pum

Gram najlepiej jak potrafię dla Niego, pa rum pa pum pum

Rum pa pum pum, rum pa pum pum

Potem On uśmiecha się do mnie, pa rum pa pum pum

Ja i mój bęben...

Ja i mój bęben...

Ja i mój bęben...

Ja i mój bęben...

Ja i mój bęben...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz