sobota, 22 października 2011

Swallow tłumaczenie piosenki

PRZEŁKNIJ


Zabierz

Żyletka

Zabierz

Hej

Marilyn

To się tak potoczyło

Zostań ze mną

Zostań ze mną

Przestań

Przestań mamrotać

Ja...uh

Ja...uh

Ja

Ja

Przestań

Zapomniałem, gdzie to położyłem

Nie pamiętam, gdzie to położyłem

Przełknij

Przełknij

Hej

Hej

Co

Marylin

Tak...

Więc ja...

W pewnym sensie...

To się tak potoczyło

W pewnym sensie...

Zostań ze mną

Zostań ze mną

Przestań

Mamrotać

Przestań mamrotać

Ja...uh

Ja...uh

Ja

Ja

Zapomniałem

Zapomniałem

Ja...uh

Zapomniałem, gdzie to położyłem

Nie pamiętam, gdzie to położyłem

Położyłem...

Przełknij

Przełknij

Marylin

Marylin

Ja...

Więc ja...

Przestań

To się tak potoczyło

Zostań ze mną

Zostań ze mną

Zostań ze mną

Przestań

Mamrotać

Przestań mamrotać

Ja...uh

Ja...uh

Ja

Ja

Przestań

Przestań

Ja...uh

Zapomniałem, gdzie to położyłem

Nie pamiętam, gdzie to położyłem

Przełknij

Marylin

Gdzie to położyłem, tak...

Więc ja...

To w pewnym sensie

To się tak potoczyło

Potoczyło

Właśnie tak

Zostań ze mną

Zostań

Zostań ze mną

Przestań

Mamrotać

Przestań mamrotać

Ja...uh

Ja...uh

Ja...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz