niedziela, 16 października 2011

Enrique Iglesias Cosas Del Amor tłumaczenie

Sprawy miłości


Co mnie obchodzi Kalwaria

Jeśli cierpieniem jest kochanie ciebie

Albo że grasz w otwarte karty

To co mnie obchodzi to noce

Spędzone w tobie

Choc w zamian łamiesz mi

duszę


Co mnie obchodzi życie!

Po co mi życie jeśli brakuje mi twojego gorącego

Ciała?


To co się liczy to dotykac cię

I ugasic to pragnienie

Które tylko ugasic może

Twoje źródło


Bo bez ciebie nic nie ma wartości

I dlatego jestem twój

Niewolnik i pan


Sprawy miłości

Sprawy życia

Ty jesteś moją prawdziwą orlicą

I ja jestem twoją zranioną gazelą

Sprawy twojego ciała

Sprawy twojej skóry

Która rzuca mną na falach

Jak papierowym statkiem


Sprawy miłości

Sprawy życia

Ty sprawiasz mi ból

I leczysz moje rany

Sprawy twojego ciała

Sprawy mojego głosu

Wołającego na pustyni

Twoje niedorzeczne serce


Po co mi powietrze

Jeśli oddycham tobą?

Po co mi światło

I okna?

Jeśli wystarcza mi czuc cię

Przywiązaną do mojej skóry

I wiedziec,że na swój sposób

Kochasz mnie


Jakie znaczenie ma to,że czekam na ciebie

Tysiąc razy

Jeśli w końcu ty zatapiasz mi

Czas

To,co się liczy to patrzec na ciebie

W ciszy i wiedziec

Że byc może nie mając cię

Mam cię


Bo bez ciebie nic nie ma wartości

I dlatego jestem twój

Niewolnik i pan


Sprawy miłości

Sprawy życia

Ty jesteś moją prawdziwą orlicą

I ja jestem twoją zranioną gazelą

Sprawy twojego ciała

Sprawy twojej skóry

Która rzuca mną na falach

Jak papierowym statkiem


Sprawy miłości

Sprawy życia

Ty sprawiasz mi ból

I leczysz moje rany

Sprawy twojego ciała

Sprawy mojego głosu

Wołającego na pustyni

Twoje niedorzeczne serce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz