środa, 19 października 2011

The Living Daylights tłumaczenie tekstu

Hej, szofer! Dokąd jedziemy?

Przysięgam, moje nerwy są na wyczerpaniu!

Ustawiłeś swoje oczekiwania zbyt wysoko

Życie jest tylko sposobem w jaki umieramy


Nadchodzi ranek i jasność umysłu znika

Setki, tysiące ludzi... ja jestem jedynym, którego obwiniają

Długo czekałem aż jedno z nas to powie,

Zachowaj ten mrok, nie pozwól by zniknął

W jaskrawym świetle dnia


W porządku, teraz pozostań zwarty (spięty)

W dół, w dół aż do przewodu

Ustawiłeś swoje oczekiwania zbyt wysoko

Życie jest tylko sposobem w jaki umieramy


Nadchodzi ranek i jasność umysłu blaknie w deszczu

Setki, tysiące zmian... i wszystko takie samo

Długo czekałem aż jedno z nas to powie,

Zachowaj ten mrok, nie pozwól by zniknął

W jaskrawym świetle dnia


Nadchodzi ranek i jasność umysłu znika

Setki, tysiące ludzi... ja jestem jedynym, którego kształtują

W jaskrawym świetle dnia

Jaskrawym świetle dnia

Jaskrawym świetle dnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz