poniedziałek, 31 października 2011

Killers tłumaczenie tekstu piosenki

Przechodzisz przejściem podziemnym

Wzrokiem wypala ci dziurę w palcach

Jest jeden krok za tobą

Do aktów gotów się rzuca


Wołanie o litość

Gdy krwawisz on śmieje ci się w oczy

Zabójca za plecami

Krwi żądza największą z jego potrzeb


Moje niewinne ofiary

Morduje ze złością i pogardą

Szydercza religia zawiści

Rozpala noc czarną


Nie mam nikogo

Moim przeznaczeniem zniszczyć

Całą zachłanność tę

Jakiś głos we wnętrzu moim

Każe mi zadowolić się


Dokładnie wiem

Co życie jest warte

Nigdy nie dowiesz się

Jak do tego dotarłem


Moja ufność w wiarę silniejsza jest

Niż powrozy i więzy

Błyśnięcie metalu

Nadeszła chwila by uderzyć


Zew śmierci się wzmaga

Krzyk rozdziera ciszę nocną

Następny dzień już jutro

Pamiętaj chodzić zawsze tam, gdzie jasno


Już cię namierzyłem

Nie masz dokąd uciec

Drżę z podniecenia

Boże pomóż, co ja zrobiłem

Znów to zrobiłem!


Przechodzi przejściem podziemnym

Wzrokiem wypala mi dziurę w rękach

Jest jeden krok za tobą

Do aktów gotów się rzuca


Wołanie o litość

Gdy krwawisz on śmieje ci się w oczy

Zabójca za plecami

Krwi żądza największą z jego potrzeb


Uważaj, przyjdę i po ciebie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz