niedziela, 16 października 2011

Aerosmith Never Loved A Girl tłumaczenie

Nigdy nie kochałem dziewczyny


Nie jesteś dobrą łamaczką serc

Jesteś kłamczynią i oszustką

Nie wiem czemu pozwoliłem Ci to sobie zrobić

Przyjaciele mówili mi,że wcale nie jesteś taka dobra

Nie wiedzieli,że zostawiłbym Cię,gdybym tylko mógł

Zgaduję,że balansuję na ostrzu

I że jestem trwały niczym klej

Ponieważ ja nigdy...

nigdy...

nigdy...nie,nie

Nie kochałem żadnej dziewczyny tak,

jak kocham Ciebie.


Czasami wiedziałem,że myślę

że chciałabyś uciec od tych głupków

Ale myliłem się tak bardzo

Ponieważ posiadasz jedną rzecz,której nigdy nie stracisz

To,czym mnie zauroczyłaś,to wstyd

Jak mogłaś zranić mnie tak bardzo?

Kochanie,czy wiesz,że byłem najlepszą rzeczą,jaką kiedykolwiek posiadałaś?

Pocałuj mnie jeszcze raz

Dlaczego nigdy,nigdy nie powiedziałaś,że nam ze sobą dobrze?

Ponieważ ja nigdy...

nigdy...

nigdy...nie,nie

Nie kochałem żadnej dziewczyny tak,

jak kocham Ciebie.


W nocy nie mogę spać,w dzień nie mogę jeść

Zgaduję,że nigdy nie będę wolny

Dopóki zapuszczasz na mnie swoje sidła.


Nigdy nie kochałem dziewczyny,

nigdy nie kochałem dziewczyny

Nigdy nie kochałem dziewczyny,która zraniła mnie tak bardzo

Co mam z tym zrobić?

Powiedziałem Ci,że mam zamiar to ciągnąć

Powiedziałem Ci,że mam zamiar to ciągnąć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz