piątek, 28 października 2011

Roy Orbison Love Hurts tłumaczenie

miłość boli, miłość przeraża, miłość rani

i niszczy każde serce nie wystarczająco twarde albo nie wystarczająco silne

by przyjąć dużo bólu, by przyjąć dużo bólu

miłość jest jak chmura, trzyma dużo deszczu

miłość boli, oh, miłość boli


jestem młody, wiem, ale pomimo tego

znam jedną lub dwie rzeczy,

których nauczyłem się od ciebie

naprawdę nauczyłem się wiele, naprawdę nauczyłem się wiele

miłość jest jak płomień, pali cię, kiedy jest gorący

miłość boli, oh, miłość boli


niektórzy głupcy myślą o szczęściu, błogości, byciu razem

niektórzy głupcy ogłupiają siebie nawzajem, myślę

ale oni nie ogłupiają mnie

ja wiem, że to nie jest prawdziwe, ja wiem, że to nie jest prawdziwe

miłość jest tylko kłamstwem mającym cię zasmucić

miłość boli, oh, miłość boli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz