wtorek, 5 czerwca 2012

Bagpipes From Baghdad tłumaczenie tekstu

("Dudy z Bagdadu")


Ohh, to muzyka dla mych uszu

Oh człowieku, jak mogę opisać to jak się czuję?

Zajebiście wspaniale, człowieku

Okej, niech zobaczę, jak mógłbym zacząć?


Zamknięty w winiarni Mariah'y

Wszystko co miałem na lunch to chleb, wino, więcej chleba, więcej wina oraz Cap'n'Crucnch (płatki śniadaniowe)

Czerwone wino na śniadanie i na drugie śniadanie

Pomiędzy tym krakersy do przegryzienia


Mariah, co się między nami stało?

Dlaczego musieliśmy ze sobą zerwać? wszystko o co prosiłem to szklanka ponczu

Widzisz, nigdy nie prosiłem o wiele

Nie mogę sobie wyobrazić co myślisz

Po tym nieprzyjemnym zerwaniu

Z tym latynoskim chłopem Luisem Miguelem

Nick Cannon, lepiej się kurwa odsuń

Ja nie gram/nie żartuję, ja chcę ją z powrotem śmieciu


To jest funk, satynowa narzuta z Hello Kitty

Zmieszany z egipskim, z odrobiną rapu i punku

Zap i Eric Clapton oraz Abba

Tak kochanie, chcę następnego cracku dla ciebie

Możesz mnie ugryźć w którą chcesz łopatkę

Miałem na myśli to, że chcę żebyś była niegrzeczna ty cipo

Nick, miałeś swój ubaw, teraz przyszedłem żeby cię wykopać

Człowieku, mógłbym zużyć świeżą porcję krwi

Więc przygotuj swój dialekt na akupunkturę od Draculi


Refren:


Dudy z Bagdadu

Kiedy one w końcu przestaną, na litość Pete'a, delikatnie mówiąc on jest szalony

Dudy z Bagdadu

Co przechodzi mi przez myśl przez tą przerwę

Kiedy moje rymy dmuchają w moje

Dudy z Bagdadu

Ktoś odwrócił tabliczkę "Wolne pokoje" na "Poszedłem dmuchać w moje..

Dudy z Bagdadu

Biegam po ulicy zachowując się jak szalony, zadowolony człowiek


Możesz być stałym elementem mojej lirycznej mikstury

Jestem cudownym oszustem

Mój podpis jest pewny/bezpieczny wtedy gdy zostanie otoczony szminką

Jestem zobowiązany by włożyć to natychmiastowo, wow, człowieku

Co za asortyment środków farmaceutycznych

Ta piękna pigułka kurzy się na mojej dłoni

Pozostają skórki od paznokci od dotykania butelki

Nigdy nie wiedziałem, że mogę tak bardzo przypominać moją mamę


Tnę cię jak Dahmer (seryjny morderca), rzucam w ciebie tasak

Wielkość miecza, chłopcze, jestem jak pieprzona Czerwona Sonja

Napotkam cię na rogu, miło cię poznać Norman

Jesteś zajebiście wkurzający, rzuć tą łopatę chłopcze


Ty nie wiesz co kurwa robisz

Ja już nie żartuję

Nick Cannon ty kutasie, życzę ci szczęścia z tą pieprzoną kurwą

Każdej minuty rodzi się jakiś frajer

Donieś na Malakai i spraw żeby te skurwysyny ssały

Przy obieraniu kukurydzy


Obieraj, obieraj kukurydzę, obieraj kukurydzę

Uderz Jason'a w twarz hokejowym krążkiem i powiedz mu, że ma go na sobie

Co ty kurwa robisz? Biegasz dookoła armatki śnieżnej z kosiarką do trawy

I dmuchasz w swoje dudy z Bagdadu


Refren:


Dudy z Bagdadu

Kiedy one w końcu przestaną, na litość Pete'a, delikatnie mówiąc on jest szalony

Dudy z Bagdadu

Co przechodzi mi przez myśl przez tą przerwę

Kiedy moje rymy dmuchają w moje

Dudy z Bagdadu

Ktoś odwrócił tabliczkę "Wolne pokoje" na "Poszedłem dmuchać w moje..

Dudy z Bagdadu

Biegam po ulicy zachowując się jak szalony, zadowolony człowiek


W łóżku z dwoma lesbijkami z martwicą mózgu

Założę się, że staną się heteroseksualne

Nic mnie nie powstrzyma od molestowania twoich piersi

Będę cię pieprzył aż twoje sutki nie zaczną łaskotać moich jąder


Czy to jest to co powiedzieli do nierozdzielonych bliźniaczek (syjamskich)

"Jak leci dziewczyny, potrzebujecie chłopaka?"

Potrzebujecie jakiejś maści, ustalcie wizytę

Kto pierwszy zobaczy się z doktorem, rzucimy monetą

Mam mój własny jednoroczny żeton trzeźwości

Kiedy dzieje się źle, jak bardzo się źle dzieje?

Kochanie, nie powinnaś mieć żadnych problemów jeśli pocieracie się pachwinami

Szczególnie jeśli jesteście złączone biodrami


Idę po igłę i nitkę

Spróbuję je rozdzielić i zszyć je z powrotem w lędźwiach, kurwa

Znasz tego małego chłopczyka z czekoladowymi chrupkami

Patrz, ciasteczko, zabrał mi nawet Polaroid'a


Refren:


Dudy z Bagdadu

Kiedy one w końcu przestaną, na litość Pete'a, delikatnie mówiąc on jest szalony

Dudy z Bagdadu

Co przechodzi mi przez myśl przez tą przerwę

Kiedy moje rymy dmuchają w moje

Dudy z Bagdadu

Ktoś odwrócił tabliczkę "Wolne pokoje" na "Poszedłem dmuchać w moje..

Dudy z Bagdadu

Biegam po ulicy zachowując się jak szalony, zadowolony człowiek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz