wtorek, 5 czerwca 2012

You've got no right tłumaczenie tekstu piosenki

Nigdy cię nie zranię

Nigdy nic ci nie obiecam

Nigdy za tobą nie podążę

Nigdy cię nie zranię


Nigdy nie wypowiem już ani słowa

Wyczołgam się z tego na dobre


Odejdę daleko stąd

Nie będziesz bać się strachu

Żadna myśl nie była w to włożona

Zawsze wiedziałem, że do tego dojdzie

Rzeczy nigdy nie były zbyt silne

Nigdy nie czułem się tak dobrze


Ból (x3)

Wiecie, że macie rację {x3)


Jestem tak ciepły i spokojny wewnątrz

Nie muszę się już dłużej ukrywać

Porozmawiajmy o kimś innym

Parowanie, zaraz zacznie topnieć

Nic tak naprawdę jej nie rani

Ona chce kochać tylko siebie


Odejdę daleko stąd

Nie będziesz bać się strachu

Żadna myśl nie była w to włożona

Zawsze wiedziałem, że do tego dojdzie

Wolność nigdy nie była zbyt silna

Nigdy nie czułem się tak dobrze


Ból(x5)

Wiecie, że macie rację (x17)

Ból

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz