niedziela, 10 czerwca 2012

Go Ahead tłumaczenie tekstu

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh

Ohhhhhhhhhhhhhhh

Ohhhhhhhhhhhhhh [4x]


1. Złamałeś obietnice

Skradłeś mi serce

Stek kłamstw, które mówiłeś

Było najlepszym dla mnie

Zakopane w moim sercu ze złota

Patrzyło na ciebie

I widziało możliwości

Widzę ki jesteś

Człowieku rozczarowałeś mnie


Przejście:

Myślałam, że mnie kochasz

Ale nigdy nie byłeś na tyle blisko

Niedługo to się ujawni

Ciężar, który jest prawdziwy

Pragnę o wszystkim wiedziec

Człowieku zobacz co zrobiłeś

Ale kłamstwa, kłamstwa


Ref.:

Idź na przód, idź, wyjdź stąd

Idź na przód skarbie

Wiesz, że byłeś zły

Wiedziałeś o tym zawsze

Musisz byc szalony

Jeśli myślisz, że będę przegrywac nadal


Wszyscy mówią nie nie nie nie nie

Wszyscy mówią nie nie nie nie nie


2. Przyzwyczajona do wiary w każdy świat, którywymysliłeś

Chmury nad moja głową

Zostaw mnie tu i spław

Nadzieje i sny zostawiam by umarły

Ty to rzecz jak twój palec

Spróbuj wytłumaczyc swoje pomyłki

Zmiany muszą nastapic

Lepiej jeśli pójdziesz swoja drogą


Przejście:

Myślałam, że mnie kochasz...


Ref.:

Idź na przód, idź...


Teraz pragnę przeprosin

Nie próbuj tego wyprostowac

Wiem

Powinnam się domyślic

Kiedy miałeś władzę

Byłam przekonana

Że kontroluję lęk

Teraz się ujawniło

Powiedz mi teraz

Co ja robię

Przywracam pamięc

Już czas, powiem to bezpośrednio do ciebie

Nic nie możesz już powiedziec, ani zrobic

Zmienic moją pamięc


Ref.:

Idź na przód, idź...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz