środa, 6 czerwca 2012

Tool Faaip De Oiad tłumaczenie

-Nie mam zbyt wiele czasu. Em, OK, jestem byłym pracownikiem Strefy 51. Ja, ja zostałem wypuszczony na przepustce medycznej około tydzień temu i... i.. {dusi się} Tak jakoś uciekałem przez cały kraj. Em, em... Cholera, nie wiem od czego mam zacząć, oni... oni zaraz namierzą moją pozycję. Ok, em, em, OK, to co my uważamy za kosmitów, to tak naprawdę ponadwymiarowe stworzenia, z którymi prekursor programu kosmicznego nawiązał kontakt. Oni nie mówią na swój temat prawdy. Zinfiltrowali wiele obiektów militarnym, w szczególności Strefę 51. Katastrofy nadchodzą, oni, wojsko, przepraszam, rząd o nich wie, a jest wiele bezpiecznych miejsc, do których można przenieść populację... Ale oni tego nie robią! Chcą by większe skupiska populacji zostały zmiecione, aby ta garstka która zostanie była łatwiejsza w kontrolowaniu-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz