piątek, 8 czerwca 2012

Sister Of Night tłumaczenie tekstu

Sister Of Night


Siostra nocy


Siostro nocy

Kiedy głód opada

A Twoje ciało jest ogniem

Piekłem, które nigdy nie ma końca

Wieczny płomień

Który płonie w imię pożądania


Siostro nocy

Kiedy powraca tęsknota

Dając głos płomieniom

Woła cię poprzez płonące ciało

Łamie twoją wolę

Wkraczając by zabić


Siostro,

Przyjdź po mnie

Obejmij mnie

Zapewnij mnie

Hej siostro

Też to czuję

Słodka siostro

Tylko mnie poczuj

Drżę

Ty mnie uzdrawiasz

Hej siostro

Ja też to czuję


Siostro nocy

W swojej najsmutniejszej sukience

Kiedy kroczysz poprzez światło

Jesteś zdesperowana by zaimponować

Więc zsuwasz się na podłogę

Czując niepewność


Siostro nocy

O najbardziej samotnych oczach

Powiedz sobie że wszystko w porządku

On będzie wspaniałą nagrodą

Lecz zimne światło dnia

Pozbawi złudzeń


Siostro,

Przyjdź po mnie

Obejmij mnie

Zapewnij mnie

Hej siostro

Też to czuję

Słodka siostro

Tylko mnie poczuj

Drżę

Ty mnie uzdrawiasz

Hej siostro

Ja też to czuję

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz