czwartek, 14 czerwca 2012

Other Side tłumaczenie tekstu

Jak długo jak długo będę się ślizgał

Odłączam się od mojej strony, nie

Nie wierze żeby to było złe

Rozdzieram swe gardło

To wszytko


Słyszałem twój głos z fotografii

Przemyślałem to i przypomniałem sobie przeszłość

Jak wiesz już nigdy nie wrócisz

Musze to wziąć na tamta stronę


Oznacza to dla mnie wieki

Cmentarz gdzie poślubiłem morze

Obce rzeczy już nie zmienia mojego zdania

Musze to wziąć na tamta stronę


Wziąć to na tamta stronę

Wziąć to

Wziąć to


Refren


Przelewam swe życie do papierowego kubka

Popielniczka jest pełna a we mnie przelewają się wnętrzności

Chce wiedzieć czy wciąż jestem flejtuchem

Musze to wziąć na tamta stronę


Szkarłat gwiazdki i już jest w mym łóżku

Kandydatka na ma ulotna partnerkę

Naciśnij na spust i pociągnij za sznurek

Musze to wziąć na tamta stronę

Wziąć to na tamta stronę

Wziąć to

Wziąć to


Refren


Weź mnie na twarda jazdę

Spal mnie zostaw mnie na tamtej stronie

Wrzeszcze i mowie, ze

To nie jest mój przyjaciel

Rozdzieram to rozdzieram to

I odradza się na nowo


Refren


Jak długo nie wierze żeby to było złe

Rozdzieram swe gardło

To wszystko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz