wtorek, 12 czerwca 2012

Wish you were here tłumaczenie piosenki

"Chcę byś była tu(ze mną)"


Zabawne jak lata

Mijają obok nas

Wydaje się jak wczoraj

Byłaś jeszcze ze mną


Zawsze chciałaś

Założyć rodzinę

Ja byłem zbyt młody

Chciałem być wolny


Gdybyś mogła mnie teraz zobaczyć

Zrozumiałabyś, że

Nie jestem tym

Który sprawił że płaczesz


Oddałaś mi siebie

Nie widziałem tego

Zatraciłaś się we mnie

Powinienem Cię ocalić

Oh

Chcę byś była tu ze mną


Myślałem, że wiem wszystko

Jaki ja byłem głupi?

Myślę o tym, co miałem

I robię się słaby


Gdybyś mogła mnie teraz zobaczyć

Zrozumiałabyś, że

Nie jestem tym

Który sprawił że płaczesz


Oddałaś mi siebie

Nie widziałem tego

Zatraciłaś się we mnie

Powinienem Cię ocalić

Oh

Chcę byś była tu ze mną


Czasami

Ranisz kogoś, kogo kochasz najbardziej

I czasami

Trzymasz kogoś, kto Cię opuścił

I czasami

Uczysz się, ale jest za późno

Jest za późno


Oddałaś mi siebie

Nie widziałem tego

Zatraciłaś się we mnie

Powinienem Cię ocalić


Oddałaś mi siebie

Dlaczego oddałaś mi siebie?

Zatraciłaś się we mnie

Dlaczego byłem taki ślepy?

Oh Oh Oh

Chcę byś była tu ze mną


Zabawne jak lata

Mijają obok nas ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz