niedziela, 17 czerwca 2012

We are the world(solo version) tłumaczenie tekstu

Nadszedł już czas
postanowić sobie to
że musimy dla nas wszystkich świat zjednoczyć
tam ludzie umierają
nadszedł czas by dać dla życia pomocną dłoń
najlepszy prezent ze wszystkich
nie możemy iść bezsensownie dzień po dniu
i pozwolić by ktoś w jakiś sposób wkrótce zrobił zmiany
wszyscy jesteśmy częścią Boskiej rodziny
i to prawda że miłość to wszystko
czego potrzebujemy.

Ref: Jesteśmy światłem
jesteśmy dziećmi
jesteśmy tymi którzy czynią dzień jaśniejszym
więc zacznijmy go rozdawać
korzystamy z szansy
zabieramy nasze życie
to prawda sprawimy że będą lepsze dni
tylko ty i ja

podaruj swe serce
a uwierzą w to że ktoś się o nich troszczy
może nadać życiu sens i tchnąć nadzieje
i jak Bóg pokazał zamieniając kamień w chleb
i my podajemy swą pomocną dłoń

Ref: Jesteśmy światłem
jesteśmy dziećmi
jesteśmy tymi którzy czynią dzień jaśniejszym
więc zacznijmy go rozdawać
korzystamy z szansy
zabieramy nasze życie
to prawda sprawimy że będą lepsze dni
tylko ty i ja

Gdy jesteś na dnie wydaje się że nie ma nadziei
ale jeśli uwierzysz
nie ma szans że upadniemy
więc, więc,więc, więc
pomóż nam to zrealizować
ta zmiana może nadejść tylko
gdy staniemy razem jako jedność

Ref: Jesteśmy światłem
jesteśmy dziećmi
jesteśmy tymi którzy czynią dzień jaśniejszym
więc zacznijmy go rozdawać
korzystamy z szansy
zabieramy nasze życie
to prawda sprawimy że będą lepsze dni
tylko ty i ja ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz