środa, 13 czerwca 2012

Sculpting The Throne Ov Seth tłumaczenie piosenki

Przybądź!

Z otchłani spoza gwiazd

Znad zczerniałych brzegów przychodzisz

Tyś z bogów powstał,

Jednako lepszyś od nich

Tyś wykpiony i błogosławiony


Nie mówcie o mnie, żem jeden

Nie mówcie o mnie, żem żaden

Nie mówcie o mnie w ogóle

Bom jest nieskończony


Koronowane i zdobywcze dziecię

Wyrzuć precz proroków i fałszywych bogów twoich dróg

Z zewnętrznej przestrzeni

Gdzie TONAL przekracza NAGUAL

Poza źródlem powstania Tyś powstał


Nie mówcie o mnie, żem jeden

Nie mówcie o mnie, żem żaden

Nie mówcie o mnie w ogóle

Bom jest nieskończony


Pozwólcie mi rządzić jako bogu pośród niewolników!


Duszo przyodziana w złoto

Wcielenie Serapisa

Zerwij więzy milionletnie

Dzieci Seta!

Rozwalcie szeroko portale

Odsłońcie rozkosze

Waszego królestwa!


Nie mówcie o mnie, żem jeden

Nie mówcie o mnie, żem żaden

Nie mówcie o mnie w ogóle

Bom jest nieskończony


Pozwólcie mi rządzić jako bogu pośród niewolników!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz