poniedziałek, 11 czerwca 2012

Queen Rock It (Prime Jive) tłumaczenie

Kiedy słyszę rock and rolla, to wypelnia on moją duszę

Kiedy słyszę prawdźiwego rock and rolla

Och och, och och, naprawdę myślisz, że oni lubią się kołysać w przestrzeni?

No nie wiem...

O czym wiesz? Co słyszysz?

Przez radio na falach eteru powiedziałem "Laluniu, jeszcze nie zwariowałem

Jestem zdrów - wszystko w porządku

Hej mała mówię ci, że zabawa w rytm rock nad rolla

W sobotnią noc nie jest grzechem

śmigaj wrzuć coś na siebie i dołącz do mnie

Pośpiesz się mała i kołysz się ze mną"

Chcesz posmakować życia? Wybierz się do centrum, zabaw się

Powiedziałem "Laluniu" itd.

Wstrząśniemy tym dzisiejszej nocy

I chcemy się bawić (Chcemy się bawić)

Wstrząśniemy tym dzisiejszej nocy

Pośpiesz się kochanie, wczuj się w mój rytm

Pospiesz się - wstrząśniemy tym dzisiejszej nocy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz