sobota, 2 czerwca 2012

Depeche Mode Precious tłumaczenie

Cenne i kruche rzeczy

potrzebują specjalnego traktowania.

Mój Boże, co myśmy Ci zrobili?

Zawsze próbujemy się dzielić

Najdelikatniejszą opieką

Teraz zobacz, co Ty przez nas przechodzisz?


Rzeczy się niszczą

Rzeczy się psują

Myślałem, że sobie poradzimy

Ale słowa pozostały niewypowiedziane

Zostaw nas takich kruchych

Jeszcze tyle trzeba dać


Aniołowie ze srebrnymi skrzydłami

Nie powinny znac cierpienia

Chciałbym móc wziąć ten ból od ciebie

Jesli Bóg ma wspaniały plan

Który tylko On rozumie

Mam nadzieje, ze to przez twoje oczy On patrzy


Rzeczy się niszczą

Rzeczy się psują

Myślałem, że sobie poradzimy

Ale słowa pozostały niewypowiedziane

Zostaw nas takich kruchych

Jeszcze tyle trzeba dać


Modlę się, abyś nauczyła się ufać

Żeby wiara była w nas obojgu.

I zatrzymaj miejsce w swoim sercu dla dwojga


Rzeczy się niszczą

Rzeczy się psują

Myślałem, że sobie poradzimy

Ale słowa pozostały niewypowiedziane

Zostaw nas takich kruchych

Jeszcze tyle trzeba dać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz