piątek, 14 października 2011

She's Out Of My Life tłumaczenie tekstu piosenki

Ona odeszła z mojego życia

Ona odeszła z mojego życia

I nie wiem czy mam się śmiać czy płakać

I nie wiem czy mam żyć czy umrzeć

I to tnie mnie jak nóż

Ona odeszła z mojego życia


To jest poza moimi rękami

To jest poza moimi rękami

Przez dwa lata myślałem że była tu

I przyznawałem jej rację byłem tak

Teraz droga tam stoi

Ona odeszła z mojego życia


Więc uczę się, że miłość nie jest posiadaniem

I uczę się, że miłość musi umieć czekać

Teraz uczę się, że potrzebuje ekspresji

Ale uczę się tego za późno


Ona odeszła z mojego życia

Ona odeszła z mojego życia

Cholerne niezdecydowanie i przeklęta duma

Zatrzymam moją miłość zamknę ją głęboko w środku

I to tnie mnie jak nóż


Ona odeszła z mojego życia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz