czwartek, 22 marca 2012

ABBA - Dream World tłumaczenie

Nie jesteśmy gwiazdami z Hollywoodu

Więc po co udawać

nie jestem taka czarująca

a ty nie jesteś taki atrakcyjny

musisz się z tym zmierzyć

mój przyjacielu


Świat marzeń

żyłeś w świecie marzeń

zaufaj mi

nie można uciec od rzeczywistości

chłopak spotyka dziewczynę

to wcale nie znaczy

że są w świecie marzeń

jestem ja

jesteś ty

musimy poradzić sobie razem

i już sobie radzimy

więc może być tylko lepiej


Gdy się przeciągasz

i mówisz do mnie

jak cię kocham

dziewczyno

gdy cię przytulam

kochanie

czy nie widzisz

że jesteś w świecie marzeń


Miałeś swoje nadzieje

i wysokie oczekiwania

ale jakoś nie jest dobrze

mam już dość twoich oskarżeń

nie jestem twoim aniołem w bieli


Świat marzeń

żyłeś w świecie marzeń

zaufaj mi

nie można uciec od rzeczywistości

chłopak spotyka dziewczynę

to wcale nie znaczy

że są w świecie marzeń

jestem ja

jesteś ty

musimy poradzić sobie razem

i już sobie radzimy

więc może być tylko lepiej


Gdy się przeciągasz

i mówisz do mnie

jak cię kocham

dziewczyno

gdy cię przytulam

kochanie

czy nie widzisz

że jesteś w świecie marzeń

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz