sobota, 31 marca 2012

Murder to Excellence & Kanye West tłumaczenie tekstu

[Jay-Z]

Krwawe morderstwo, morderstwo, morderstwo

[Kanye West]

W gazecie przeczytasz "Morderstwo
Czarny na czarnym - zabójstwo"

[Jay-Z]

To dla pamięci Danroy'a Henry'ego*
Zbyt dużo ognia wroga, by wyłapać przyjaźń
Błądzić w ten sam cień
Czarnuchu, jesteśmy w tej samej drużynie
Dając ci szacunek, oczekuję tego samego
Wszystko dookoła czarne, czarnuchu znasz mój świeży kod
Jestem tutaj walcząc dla ciebie
Nie zwiększaj mojego stresu
Czarnuchy oglądają tron, są bardzo szczęśliwi
Władza dla ludzi, kiedy widzisz mnie, żegnaj

[Kanye West]

Pochodzę z zabójstwa naszej stolicy
Gdzie zabijali dla kapitału
Słysząc o co najmniej 3 zabójstwach tego popołudnia
Oglądając wiadomości - "Cholera! Byłem z nim po szkole"
To nie były klasowe zakupy, ale połowa szkoły ma narzędzie
I "Mógłbym umrzeć każdego dnia" - typowe poglądy
Plus jego mały brat został postrzelony przechodząc ulicę
To czas dla nas by zatrzymać i zdefiniować czarną moc
41 dusz zamordowanych w 50 godzin
W gazecie przeczytasz "Morderstwo
Czarny na czarnym - zabójstwo"
W gazecie przeczytasz "Morderstwo
Czarny na czarnym - zabójstwo" znowu
To ludobójstwo? Bowiem ciągle słyszę płacz jego matki
Znam traumę tej rodziny
Pociski zostawiły otwory w jego twarzy o wielkości piranii
Stary pastor zamknął zimną trumnę
I powiedział, że kościół nie ma wystarczająco miejsca dla wszystkich grobów
To wojna, która wychodzi po za to wszystko, nie jesteśmy od tego bezpieczni
Czuję ten ból w moim mieście niezależnie gdzie pójdę
314 żołnierzy zmarło w Iraku, 509 w Chicago

[Jay-Z]

Przybyłem na świat kiedy Fred Hampton** zmarł
Prawdziwe czarnuchy po prostu się mnożyły
I mówili, że będę musiał umrzeć mając 21 lat
A więc jestem tutaj ciesząc się moim życiem po śmierci
Jeśli położysz kraby w beczce by ubezpieczyć swoje przeżycia
Będziesz w końcu zabierał czarnuchów, którzy będą wyglądać zupełnie jak ty
Co jest bloodsie? Co jest Cripsie? Wszyscy jesteśmy czarni, kochajmy się

[Kanye West]

W gazecie przeczytasz "Morderstwo
Czarny na czarnym - zabójstwo"

[Jay-Z]

To celebracja czarnej doskonałości
Czarny krawat, czarne Maybachy
Czarna doskonałość, bogactwo, dekadencja
Tuxes następnym prezydentem, ja jestem obecnym
Ubieram się w Dries i innych butikach z Paryża
W płaszcze z kożuchów, uciszam owce
Wiesz kim jestem Clarice?
Brak tanich wód kolońskich kiedy tylko zrobię "psik-psik"
Sukces nigdy nie pachniał tak słodko
Cuchnę sukcesem, nowa czarna elita
Mówią, że moja czarna Karta nosi znamię bestii
Odpowiadam: moja religia to bit
Mój wers jest jak kościół, mój kawałek Jezusa
Teraz proszę, domino, domino
Dostrzeż kilku czarnych podążających wyżej niż ja
Co tam u Willa? Krzyczę do O
To nadal nie wystarcza, potrzebujemy milion więcej
"Kop w te drzwi" flow jak Biggie
Jestem ubrany, nie wiedząc gdzie pójść

[Kanye West]

Yeah, to wszystko pomieszano kiedy nie było wiadomo gdzie iść
Więc nie będziemy zabierać czasu dopóki nie osiągniemy S-Z-C-Z-Y-T-U
Od kryminalistów do utrzymanych gangsterów, sprzedajemy klawiszy, niskich klawiszy
Chcemy ziemi obiecanej prawdziwych OG
Nawet jeśli w przeszłości obraz tej ziemi wyglądał jak czarny krawat
Co jest ostatnią rzeczą którą chcecie zobaczyć, czarni przyjaciele?
Jaka przewidziana jest długość życia dla czarnych przyjaciół?
System działa skutecznie, właśnie dlatego!
Będę prawdziwym mężczyzną i będę dbał o swojego syna
Każdy problem jaki miałeś przed tym dniem jest rozwiązany
Nowa szopka, zobacz film w wiadomościach nic nie ma
Ale melancholia... Wybierz się na zakupy, kup coś u Gucciego
Teraz nie ma nic nowego po za twoimi butami
Niedzielny poranek, chwal Pana
Jesteś dziewczyną, którą Jezus zachował dla mnie
Więc warto spróbować tej chwili
Zabierz to do podłogi
Czarna doskonałość, na prawdę twoja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz