poniedziałek, 26 marca 2012

Don't You Turn Your Back On Me tłumaczenie piosenki

Chłopcze, zabijasz mnie

Z zabawnym uśmiechem

Moje serce bije piekielnie głośno

Zanurzam się w twoich oczach


Moje całe życie zostaje spieprzone

Kiedy przyciskasz moje ciało

Im bardziej uciekam od Ciebie

Tym bliżej mnie do siebie przyciągasz


Zabierz mnie na skraj uczuć

Serce nie poddaje się ciału

Pokaż mi miejsca, do których tęsknię

W świętości i grzechu


Zablokowany wewntąrz mnie

Twój dotyk mnie uwalnia

Czekam aż słońce wzejdzie

Gdybyś był tam dla mnie...


Zastanawiam się, czy zawodzisz mnie...


Nie odwracaj się ode mnie

Spójrz tam, gdzie chcesz być

Nie bój się tego, co zobaczysz

Jedyną rzeczą, która Cię zabija jestem ja


Teraz mnie opuszczasz

Ze swym złym spojrzeniem

Moja miłość przepada wraz z Tobą

Oszczędzałam Cię zeszłej nocy


Zablokowana wewnątrz mnie

Twoja wiara nas wyzwoli

Im bardziej uciekasz ode mnie

Tym bliżej Cię do siebie przyciągam


Zastanawiam się, czy zawodzisz mnie...


Nie odwracaj się ode mnie

Spójrz tam, gdzie chcesz być

Nie bój się tego, co zobaczysz

Jedyną rzeczą, która Cię zabija jestem ja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz