wtorek, 27 marca 2012

Farba Zdrada

1. Przyznam się że już wiem

jaki naprawdę jestes

tak juz wiem

nie potrafisz obdarzyć

miłością siebie ani mnie

przyznam się że wiedziałam

o jej istnieniu dawno już

pozwoliłam byś myślał

że ja nic nie wiem

o was nic

2. Wczoraj z nią

dzisiaj ze mną tu jesteś

i mówisz że kochasz mnie

i przysięgasz na swoje marne zycie

że tak jest

Kiedyś jeszcze wierzyłam

że możesz się zmienić

i ze mną być

Byłam głupia naiwna

teraz wiem że myliłam się

Ref. Okłamałeś mnie, zemszczę się

dobrze o tym wiesz

zdradziłeś mnie teraz ja

będę ranić cię

poczujesz gorzki smak

poczujesz ten sam ból

zdradziłeś mnie teraz ja

będę ranić cię

3. Nic niewarte te słowa

składane przed Bogiem

w dniu ślubu i

nic niewarty

ten skrawek papieru

z podpisem twoim i mym

nic niewarte te noce

spędzone we dwoje

niewarte nic

powiedź czy nasze dzieci

były by niewarte

niewarte nic?

Ref. x2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz