sobota, 24 marca 2012

Just A Man tłumaczenie piosenki

Niebo jest przejrzyste tej nocy

I jutro niebo będzie przejrzyste


Rozbłysła gwiazda

Sięgam po nią, aby skrzyła się w mej dłoni

Na niebie rozbłysła gwiazda

Nie dotknę cię, jestem tylko człowiekiem


Niebo jest przejrzyste tej nocy i jutro będzie przejrzyste


- I każdej nocy zamykam oczy,

Żeby nie musieć widzieć światła, które świeci tak jasno

Będę śnił o pochmurnym niebie, o niebie pochmurnym


"Człowiek rodzi się po to by kochać

Mimo, iż często jest poszukiwany jako Ikar, by wzlecieć zbyt wysoko

O wiele bardziej samotny niż trzeba

By ucałować słońce na wschodzie i zachodzie

I cały świat mieć na swoje rozkazy


By trzymać w rękach tę straszliwą moc

Której tylko bogowie są błogosławieni

Ale ja, ja jestem tylko człowiekiem"


I każdej nocy...


Każdej nocy zamykam oczy,

Ale teraz otwarłem je szeroko

Spadłaś prosto w moje ręce

I teraz mnie palisz, palisz mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz