sobota, 24 marca 2012

Seal Human Beings tłumaczenie

Czuję, że miłość

To jedyne, co może dać nam spokój serca

W mej godzinie rozpaczliwej potrzeby

Czuję się bliższy tej jedynej

Och, lecz czemu…


Proszę

Ludzki bycie

Jeśli krwawisz

Powiedzą, że to było przeznaczone

Będą dziurkować bilety od tej minuty

Jeśli wyjdziesz za linię

Rozpaczliwie

Rozpaczliwie


Powiedz mi, czy myślisz, że śmierć

To jedyne, co przyniesie nam spokój życia

Kto chce

Powiedz mi, że jesteś jednym z nas

Powiedz mi, że jesteś jednym

Powiedz mi, że jesteś jednym z nas

Powiedz mi, że jesteś jednym


Kiedy stracisz poczucie własnej wartości

Wtedy miłość umrze

Och…


Proszę

Ludzki bycie

Jeśli krwawisz

Powiedzą, że to było przeznaczone

Będą dziurkować bilety od tej minuty

Jeśli wyjdziesz za linię

Jesteśmy jedynie ludzkimi bytami, umieramy

Więc…

Więc… przeznaczona desperacja


Cóż, czuję

Kiedy sięgasz numeru jeden

Wyglądasz, jakbyś się puszył,

Lecz naprawdę jedynie zasłaniasz słońce

Zasłaniasz słońce


Jesteśmy jedynie ludzkimi bytami, umieramy

To przeznaczone

Będą dziurkować bilety od tej minuty

Jeśli wyjdziesz za linię

Rozpaczliwie

To przeznaczone

Przeznaczone

Jesteśmy jedynie ludzkimi bytami, umieramy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz