piątek, 30 marca 2012

Lust Or Love tłumaczenie tekstu piosenki

Pożądanie lub miłość


Odeszła niewinność

Ale wciąż się trzymam

Poszukuję miłości, która wiecznie trwa

Szukam takiego miejsca

Gdzie miłość znajdzie schron

Podejmuję ryzyko – teraz lub nigdy


Może już czas by pociągnąć linię

Tylko jedno mi chodzi po głowie


Czy to pożądanie, czy też miłość

Czymkolwiek to jest, wciąż nie mam dość

Czy to pożądanie, czy też miłość

Kiedy rozglądam się dookoła, powiedz, komu mogę zaufać

Czy to miłość


Kochankowie przychodzą I odchodzą

Czasem trudno rozeznać

Czy będzie to noc godna zachowania w pamięci

Kiedy już wyrządzona zostanie krzywda

I cierpienie się rozpocznie

Będzie można usprawiedliwić tę chwilę rozkoszy


Czy to pożądanie, czy też miłość

Czymkolwiek to jest, wciąż nie mam dość

Czy to pożądanie, czy też miłość

To nic, nad co nie mógłbym się wznieść

Czy to pożądanie, czy też miłość

Kiedy rozglądam się dookoła, powiedz, komu mogę zaufać

Czy to miłość

Pożądanie czy miłość


Może czas już pociągnąć linię

Tylko jedno mi chodzi po głowie


Czy to pożądanie, czy miłość

Czymkolwiek to jest, wciąż nie mam dość

Czy to pożądanie, czy to miłość

To nic, ponad co nie potrafiłbym się wznieść

Czy to pożądanie, czy to miłość

Wciąż pragnę więcej, nigdy nie mam dość

Czy to pożądanie, czy to miłość

Kiedy rozglądam się, powiedz, komu mogę zaufać

Czy to miłość, czy to miłość, czy to miłość

Czy to miłość, czy to miłość…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz