środa, 28 marca 2012

KoRn Got The Life tłumaczenie

Czasami, w pewien sposób czegoś nienawidzę

To coś, co sponiewierane leży na podłodze

Myślisz, że tu chodzi o mnie?

To co jest we mnie, w środku

I nigdy się nie dowiem co to właściwie jest

Więc daj mi coś prawdziwego, coś co istnieje naprawdę

Bo nigdy, nigdy nie dowiem się o co tu chodzi

No zabaw się x2

Gdziekolwiek bym się nie znalazł, zawsze czegoś w pewien

Sposób nienawidzę, i tak jest każdego dnia

Znów czuje się obdarty ze wszystkiego.

Dlaczego tkwi we mnie to gówno

Teraz wszyscy się dowiedzą, więc strach to wszystko czego od ciebie chcę,

Bo teraz cale to gówno wyjdzie na jaw.

Bóg mnie nienawidzi, tym bardziej im więcej z tego wszystkiego rozumiem

Kto chciałby przejrzeć na oczy?

Bóg mi powiedział, że takie już jest to moje życie, ach rozumiem, już wszystko jasne

Bóg mnie nienawidzi, tym bardziej im więcej z tego wszystkiego rozumiem

Kto chciałby przejrzeć na oczy?

Bóg mi powiedział, że takie już jest to moje życie, ach rozumiem, już wszystko jasne.

Każdego dnia nie opuszcza mnie to uczucie, że coś pochłania mnie od środka

Pozbawiono mnie jakiejś części mnie samego

Nie odpowiadają mi te wasze śmiercionośne zasady

Nie ma dnia, żebym nie czuł w sobie takiej pustki i zawsze przegrywam,

Nigdy nie tego nie zobaczysz, więc zatańcz ze mną

Więc zatańcz ze mną...

Bóg mnie nienawidzi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz