czwartek, 29 marca 2012

Fall To Pieces tłumaczenie tekstu

tłumaczenie tytułu:


rozpadac sie na kawalki


tłumaczenie tekstu utworu:


odwrocilam sie

i znowu spojrzalam na ciebie

probujesz powiedziec

rzeczy ktorych nie mozesz odwrocic

gdybym miala moje wyjscie

nigdy bym sie o toba nie upominala

dzisiaj jest dzien

kiedy sie modle bysmy przetrwali


przetrwali zapadniecie

przetrwac wszystko



i nie chce sie rozpasc na kawalki

chce tylko usiasc i gapic sie na ciebie

nie chce o tym mowic

i nie chce zaczac o tym rozmowy

chce tylko plakac przed toba

nie chce o tym mowic

poniewaz jestem w tobie zakochana


jestes jedynym

z kim byla bym do konca

kiedy przychodze nie podporzadkowana

ty mnie sciagasz z powrotem

pod gwiazdami

do twych ramion



i nie chce sie rozpasc na kawalki

chce tylko usiasc i gapic sie na ciebie

nie chcem o tym mowic

i nie chce zaczac o tym rozmowy

chcem tylko plakac przed toba

nie chcem o tym mowic

poniewaz jestem w tobie zakochana


chce wiedziec kim jestes

chce wiedziec gdzie zaczac

chce wiedziec wszystko, wszystko



i nie chce sie rozpasc na kawalki

chce tylko usiasc i gapic sie na ciebie

nie chcem o tym mowic

i nie chce zaczac o tym rozmowy

chce tylko plakac przed toba

nie chce o tym mowic


jestem w tobie zakochana

bo jestem w tobie zakochana

jestem w tobie zakochana

jestem w tobie zakochana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz