wtorek, 27 marca 2012

Rebel Of The Underground tłumaczenie piosenki

Nie mogą znieść rządów i okazyjnego bólu

Powodowanego przez kogoś takiego jak ja - kto kłoci się z zasadami

Czasem czynię to nadaremnie, a dzięki basowi i sopranowi:

Proszę Pana, nadszedł czas, abym wyjaśnił, że jestem buntownikiem

Okrutnym jak diabeł

Pochodzę prosto z podziemia, jestem buntownikiem z najniższej klasy (społecznej)

Zobaczą we mnie maniaka i psychopatę

A co za tym idzie, krytycy zaczną mnie obsmarowywać

Mam to gdzieś i to widać

A podczas koncertów noszę uliczne ubrania

I każdy mnie zna: liryczny szaleniec, maniakalny MC

Pozdrawiam twoich ziomków (On zrobi, co tylko zechce)

I może wtedy krytycy zostawią waszego kumpla w spokoju (On zrobi, co tylko zechce)

Na ulicy czy w telewizji nie opłaca się być prawdomównym raperem

Będą szczęśliwi dopiero, kiedy zabronią słuchania moich słów

Najniebezpieczniejsza broń: wykształcony czarnoskóry mężczyzna

Więc mówię ci prosto w oczy: podciągnij bas i przyłącz się do ludzkiej rasy

Pokój Zatoce (San Francisco)

Bo od Dżungli po Oaktown ludzie wspierają mnie na całego

Wiesz, że pokochasz ten dźwięk

Bo pochodzi od buntownika: buntownika z podziemia."


Ref. Jest buntownikiem, buntownikiem z podziemia


zw 2

"Stoję twarzą w twarz z demonami

Bo one wychowują jeszcze więcej buntowników niż całe pieprzone getto

A odnośnie brutalności policji...

Pakują cię do paki i określają to formalnym słownictwem

Wypij więc piwo, którego naważyłeś

Poznaj gniew buntownika atakującego ich raz jeszcze

Lis wbiegł do kurnika

Kiedy spałeś, ja zakradłem się do twojej córki

Wymyka się razem ze mną (On zrobi, co tylko zechce)

Tupac to nic miłego

Nie będę taki, jakim chciałbym być, ale zrobię to, co chcę (On zrobi, co tylko zechce)

Mam złe intencje

Mistrz intrygi robi to, czego inni nie potrafią

Usiądź więc i wsłuchaj się w ten dźwięk

Sprawdź tego buntownika: buntownika z podziemia."


zw 3

''Mówią, że mnie nienawidzą. Chcą mnie powstrzymać

Pewnie obawiają się buntownika: buntownika z podziemia

Ja na to nigdy nie pozwolę

Tylko nagram kolejne nagranie o gnojach, którzy mają do mnie problem

W zasadzie, to oni chcą trzymać mnie z dala od ludzi

Próbują ocenzurować moje słowa, bo nie podoba im się to, o czym mówię

Co się w dzisiejszych czasach dzieje z mediami?

Bracia sprzedają się, bo chciwie dążą do pieniędzy

Moje słowa natomiast pochodzą prosto z wnętrza duszy

A nawet jak nie osiągnę złotej płyty, to dalej będę to robił

Dzięki temu nie są w stanie mnie powstrzymać (Nie mogą mnie powstrzymać)

A jeśli sprzedam kilka płytek, to pajace będą chciały mnie naśladować

Nie wyjdzie wam to, nawet nie próbujcie

Jestem niewolnikiem rytmu i zaraz polecę na bicie

Hej, ludzie z getta!

Kiedy usłyszycie ten bas, to śmiało, dajcie się wciągnąć

Teraz każdy chce być członkiem gangu

Chłopaki mówią ulicznym slangiem, ale nie potrafią temu sprostać

Nagrywają utwory o przemocy

Ale gdy przychodzi co do czego, niektórzy z nich siedzą cicho

Kiedy się nad tym dobrze zastanowić

To można dojść do wniosku, że aby wydać album to musisz się najpierw sprzedać

2Pacalyspse jest jednak w porządku

Poczuj więc gniew buntownika: buntownika z podziemia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz