sobota, 17 marca 2012

Invincible tłumaczenie tekstu piosenki

Niezwyciężona


Gdybym mógł zburzyć te mury, które nas dzielą

Wiem, że mógłbym podjąć wspinaczkę do Twego serca i zaczęłaby się nasza idealna miłość

Ale dziewczyno, ty nie pozwalasz na te rzeczy

Gdy wszystko co robię, robię dla Ciebie, ty nadal twierdzisz, że to nie jest cool, bo jest ktoś inny

Ale on nie pokocha Cię tak jak ja

Twierdzi, że będzie Cię dobrze traktował, ale nie będzie traktował Cię jak ja

Kupuje Ci diamenty i perły, nie potrafi tego robić jak ja

Bierze Cię w podróż przez świat, nie zna tych sztuczek co ja


Chór:

Więc czemu się we mnie nie zakochujesz, ona jest niezwyciężona

Mógłbym zrobić wszystko, ale ona jest niezwyciężona

Nawet jeśli bym prosił i błagał, ona jest niezwyciężona

Ta dziewczyna mi się nie podda, jest niezwyciężona


Mówiłem Ci już wiele razy o rzeczach, które bym zrobił

Ale nie ważne jakbym się starał i tak pozostajesz niewzruszona

Więc powiedz mi dlaczego mnie nie wypróbujesz

Wiem, że mógłbym być lepszy niż ten z twoich snów

Jeśli jest ktoś inny, to nie pokocha Cię tak jak ja

Twierdzi, że będzie Cię dobrze traktował, ale nie będzie traktował Cię jak ja

Kupuje Ci diamenty i perły, nie potrafi tego robić jak ja

Bierze Cię w podróż przez świat, nie zna tych sztuczek co ja


Chór:...


Będę Ci musiał jakimś sposobem udowodnić wszystko co powiedziałem

Dając Ci wszystko, wypełniając twoje marzenia

Może wtedy zmienisz zdanie i wreszcie dasz mi czas

Wtedy Ci pokażę jak inni są rzekomo dla Ciebie, moja kochana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz