czwartek, 15 marca 2012

When I Get Home tłumaczenie tekstu piosenki

Kiedy wracam do domu
Siadam na łóżku
Gdy wracam do domu
Czuję zawrót głowy
Kiedy wracam do domu
Nie odpowiadam na telefony

Ale teraz, teraz, teraz, teraz jestem tutaj, w drodze.

Gdy wracam do domu
Dotykam Twoich włosów
Gdy już wracam do domu
Dotykam Cię tam
Kiedy wrócę do domu
Będę na szczycie Ciebie

Ale teraz, teraz, teraz, teraz jestem tutaj, w drodze.

Kiedy wracam do domu
Wiem, ze nie będzie scen
Gdy wracam do domu
Zdejmuję swoją skórę
Kiedy wracam do domu
Tańczę wokół swoich drzwi

Ale teraz, teraz, teraz, teraz jestem tutaj, w drodze.

Gdy wracam do domu
Mogę ujrzeć moje dziewczynki
Gdy wracam do domu
Kupuję im zabawki
Kiedy wracam do domu
Skaczę z radości

Ale teraz, teraz, teraz, teraz jestem tutaj, w drodze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz