czwartek, 22 marca 2012

Jacques Brel - Madelaine tłumaczenie

Tego wieczora czekam na Magdalenę,
Przyniosłem bzy,
Przynoszę je co tydzień,
Magdalena bardzo to lubi.
Tego wieczora czekam na Magdalenę,
Weźmiemy tramwaj 33,
Żeby zjeść frytki u Eugena,
Magdalena tak bardzo to lubi.
Magdalena jest moim Bożym Narodzeniem,
Jest dla mnie moją Ameryką,
Mimo, że jest zbyt dobra dla mnie,
Jak mówi jej kuzyn Joel.
Ale tego wieczora czekam na Magdalenę,
Pójdziemy do kina,
Powiem jej „Kocham Cię",
Magdalena to tak bardzo lubi.

Ona jest tak ładna,
Ona jest wszystkim,
Ona jest całym moim życiem,
Magdaleno czekam tam.

Tego wieczora czekam na Magdalenę,
Ale pada deszcz na moje bzy,
Deszcz tak pada co tydzień,
A Magdalena nie przychodzi.
Tego wieczora czekam na Magdalenę,
Już jest za późno na tramwaj 33,
Za późno na frytki u Eugena,
Magdalena nie przychodzi.
Magdalena jest moim horyzontem,
Jest dla mnie moją Ameryką,
Mimo, że jest zbyt dobra dla mnie,
Jak mówi jej kuzyn Gaston.
Ale tego wieczora czekam na Magdalenę,
Zostaje mi kino,
Mógłbym jej powiedzieć „Kocham Cię",
Magdalena tak to lubi.

Ona jest tak ładna,
Ona jest wszystkim,
Ona jest całym moim życiem,
Magdaleno czekam tam.

Tego wieczora czekałem na Magdalenę,
Ale wyrzuciłem moje bzy,
Wyrzuciłem je jak co tydzień,
Magdalena nie przyjdzie.
Tego wieczora czekałem na Magdalenę,
Za późno na kino,
Zostaje z moim „Kocham Cię",
Magdalena nie przyjdzie.
Magdalena jest moją nadzieją,
Jest dla mnie moją Ameryką,
Ale to pewne, że ona jest zbyt dobra dla mnie,
Jak mówi jej kuzyn Gaspard.
Tego wieczora czekałem na Magdalenę,
Ostatni tramwaj odjechał,
Muszą zamykać u Eugena.
Magdalena, która nie przyjdzie.

Ale jutro będę czekał na Magdalenę,
Przyniosę bzy,
Będę je przynosić co tydzień,
Magdalena będzie to lubiła.
Jutro będę czekał na Magdalenę,
Weźmiemy tramwaj 33,
Żeby zjeść frytki u Eugena,
Magdalena będzie to lubiła.
Magdalena jest moją nadzieją,
Jest dla mnie moją Ameryką,
Trudno, że ona jest zbyt dobra dla mnie,
Jak mówi jej kuzyn Gaspard.
Ale jutro będę czekał na Magdalenę,
Pójdziemy do kina,
Powiem jej „Kocham Cię",
A Magdalena będzie to lubiła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz