sobota, 17 marca 2012

Stop Standing There tłumaczenie tekstu

Całe to mówienie do Ciebie
Nie wiem, co mam robić
Nie wiem, gdzie stoisz
Co jest w Twojej głowie

Całe to myślenie o Tobie
Czy robisz to tak jak ja?
Zawsze jesteś w moich myślach
Cały czas o Tobie mówię

(Refren:)
Ale nie marnuj kolejnego dnia
Nie marnuj kolejnej minuty
Nie mogę się doczekać kiedy zobaczę Twoją twarz
Tylko po to, by Ci pokazać jak bardzo jestem zakochana
Więc otwórz swoje serce
Pomóż mi zrozumieć
Proszę, powiedz kim jesteś
Żebym mogła pokazać Ci kim jestem

Po prostu bezczynnie stoisz
Po prostu marnujesz czas
Czemu nie powiesz mi prawdy?
O mnie i o Tobie

W miarę upływu czasu
Mam nadzieję, że zrozumiesz
Jeśli mnie zapytasz
Może z Tobą będę

(Ref.:)
Więc nie marnuj kolejnego dnia
Nie marnuj kolejnej minuty
Nie mogę się doczekać kiedy zobaczę Twoją twarz
Tylko po to, żeby Ci pokazać jak bardzo jestem zakochana
Więc otwórz swoje serce
Pomóż mi zrozumieć
Proszę, powiedz kim jesteś
Żebym mogła pokazać Ci kim jestem

Przestać stać tam bezczynnie
Stać tam bezczynnie
I przestań udawać jakby Ci nie zależało
Przestań się bać, bać
Przestać udawać jakby Ci nie zależało

(Ref) 2x

Kim jestem, kim jestem, kim jestem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz