wtorek, 27 marca 2012

Muse I Belong to You (New Moon Remix) tłumaczenie

Kiedy te kolumny zostaną zburzone,

To Ty będziesz tym, kto włoży koronę,

A ja wszystko będę zawdzięczał Tobie.


Jak dużo bólu strzaskało Twoją duszę?

Ile miłości potrzeba, aby Cię zaspokoić?

Jesteś moją błyskawicą prowadzącą uderzeniem.


Nie mogę znaleźć słów, aby to wyrazić.

One są spóźnione.

Przebyłem pół świata, aby powiedzieć,

Że należę do Ciebie.


Potem ona atakuje mnie niczym lew,

Kiedy moje serce jest poćwiartowane jak Rio.

Ale zapewniam Cię, moje długi nadal są prawdziwe.


Nie mogę znaleźć słów, aby to powiedzieć

Kiedy jestem zakłopotany.

Przebyłem pół świata, aby powiedzieć,

Że jesteś moją muzą.


Nie mogę znaleźć słów, aby to wyrazić.

One są spóźnione.

Przebyłem pół świata, aby powiedzieć,

Że należę do Ciebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz